CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 July 2011

Kisah Benar Seorang Ibu

Salam.

Tgk...ada kat luar sana tu lagi besar dugaan dari kita. Bersyukurkah kita selama ini? Aku sgt bersyukur walaupun dugaan utk ku tetap dtg bertimpa tapi masih ada yg lagi berat dugaannya. InsyaAllah aku akan membantu takat mane yg mampu. Tak kira zahir atau secara doa.

Mari rakan2 kita sama2 menyumbang takat mane yg kita mampu. Doakan agar ibu muda ini sembuh dan dpt bermain dgn anaknya. Amin :)

Daku sgttttt sebak baca kisah dia. Teringat mak kat kg. Huhu.... Aku tak reti nak share2 camne tapi korg boleh click sini ya : http://kasihaleeya.blogspot.com/2011/07/kisah-sedih-pasangan-norma-dan-talib.html

Pssttt : Minta korang doakan Qistina cepat sembuh jugak Huhu....Amin.
Sebarkan juga pada insan2 yg berhati mulia :)



4 comments:

shilafaizz said...

thanx nik, for the entry.

Sima said...

thanks shila sbb inform.. hihi.. semoga keluarga mereka tabah menghadapi ujian dariNya.

Krsty Pinky said...

will have a look at the link..tq for sharing..

shilafaizz said...

yup..sedihhh tgk rafiq.teringat anak sendiri..aduhhh tiap kali tengok rafiq atas dada norma tuh..mmg shila tak tahan la msti nak nanges jer...