CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers Lilypie Maternity tickers Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label Open House. Show all posts
Showing posts with label Open House. Show all posts

20 September 2011

Open House Rakan RH

Salam.

Sabtu lepas daku p terjah open house rakan2 RH. Hanya sempat pegi 2 biji umah pada ari ahad sbb ari jumaat dan sabtu daku pegi umah pak sedara kat melaka ada open house gak.

Memula pagi2 lagi siap2 nak pegi ke umah pija kat seremban. Lepak2 pastu konvoi ramai2 sekali dgn pija p terjah umah kak as aka pengasas RH. Pija hidangkan kami nasi ayam marrrbelesss. Sbb kan syiok lagi dok borak, niat nak mkn lagi tu daku simpan dulu. Hehe...dasar mkn byk kan... Lepak dekat 2 jam, tunggu shila tapi katanya stuck dlm jammed PLUS highway. So kami pon berangkat la ke rumah kak As. Gather kat sana lak.

6 biji kete dari umah Pija serbu umah kak As. Haru biru satu umah. Hihi.. Gembira dpt jumpa member2 RH. Mula2 sampai tu ada shila dan 2-3 org je. Kami sampai mk2 kejap makin lama makin ramai lak. Mmg bingit satu umah. Hehe.... syiok oooo... borak, mkn2 (roti jala berpagar marbelessss + nugget best banget) sampai moncit perutku pastu snap sana sini. Qistina dok galak borak dgn member2 sebaya (mcm la paham..haha). Take 5 jap, Qistina dok menyusu pastu en somi da ajak balik. Memandangkan jam dah kul 5ptg, daku pon setuju la nak balik. Itu pon atas permintaan kak As, bergambar beramai2. Nak gather mak2 budak ni cukup susah! Hehe...sebok dok borak + bersilat dgn anak2 kan.

Moh kita layan gambar. Oh ya, kat umah kak aris 2 minggu lepas tak nyempat amik gambo. Huhu..


Ahli club anak Ogos 2010
Gambar ramai2
Qistina sebok dok capai kepala org!


Tuan umah pertama Pija
Shila dan Myra bam bam
Zaid anak kak sue
Izn dan Icha comel
Kat umah Pija
Ibu dan Qistina yg galak

18 September 2011

Minggu Open House

Salam.

Ya minggu ni mesti kita sgt busy attend umah terbuka!! Tak pon mesti ramai gak yg buat rumah terbuka kan. Hehe... Cerita pasal open house ni, terlampau la byk jemputan utk open house. Siap ada yg berkahwin pon ada. Ya time cenggini la kita amik peluang wat majlis kan. Org pon bole dtg time coti2 ni. :)

Start Jumaat smlm pegi umah pak sedara kat Melaka. Satu hari sampai ke mlm open house dia. Daku tlg2 mane2 yg mampu la. Lagi pon dgn Qistina yg suka ngendeng kat ibu dia ja sempat la dok kipas lamb chop kejap. Hehe... yg lain2 tu, daku dah sampai semua da siap. Akak daku pon turut serta join. Meriah tu mmg meriah tapi penat pon sama naik. Hampir kul 12 mlm baru la siap majlisnya. Kami pon turut la berehat. Muahaha...walhal daku da berehat lagi awal sbb tdo kan si Qistina. Ibunya pon turut sama zzzzzzz... :)

Hari Sabtu pagi tu baru bertolak balik ke KL. Takde la jammed pon kat highway nun. Alhamdulillah. Tapi ada nampak beberapa eksiden la. Yg paling teruk bas persiaran. Abes kemekkk. Uhuhu..ngeri lak tgk. Masukkan ke lebuh raya perseketuan, ya Allah jammed teruk!!. Lalu try cari laluan tikus.. Hehe... dpt la keluar ke jalan klang lama. ;)

Sesampai kat rumah terus flat. Zzzzz... ingat bole la nak pegi open house mane2. Tak juga. Last2  bgn2 je da magrib. Mmg takde open house da..close house suda. Hehe... Nnt nak continue jejak open house ari ahad pula. Miahaha... rancangan ke rumah rakan2 alam maya. :)