CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 March 2011

New Start At New Place

Salam.

28/3/2011 bermula la kehidupan bekerja di tmpt baru. Alhamdulillah takat ni ok je lagi. Hehe... harap2 semuanya berjalan dgn lancar dan baik. Pembelajaran perkara baru tu wajib ada kan. Rini da start training. Hehe... siap da buat exercise lagi. Tapi rini tak tau kenapa sgttttttt mengantuk. Maybe dlm 2-3 hari ni tak cukup air. Huhu... org dok terangkan pasal kije bole lak tdo. Hahaa.. teruk tul kan. :p

Disebabkan tmpt kije da sama dgn en somi maka perbelanjaan utk ke opis da pon jimat sket. Heehee.. sama tmpt bukan sama kompeni. ;)

Rini sempat pegi beli fenugreek coklat. Haha... nak le try nih. Siap rembat 2 kotak lagi..pelahap betul. Nntkan dia punya penangan. Ahad mlm isnin tu da kene penangan durian dah. Abes basah baju dibuatnya. Haha.. suka suka.. my milk booster. First time mkn milk booster menjadik nih. Tapikan takkan la nak mkn hari2 ye dak? Wat naya ja. Hahaha.... naya fulusssss.



7 comments:

ramizah said...

nik, bila makan durian n BF, baby ok tak? ku teringin makan durian tapi takut baby yang panas pulak..hehe..teringin ni..hihi

Sima said...

ramizah.. nik bantai hampir 2 biji dorian. wahahaha... tak panas pon bb. yg panas nik le. :D :D

siap lemak berkrim lagi sbb byk kolestrol kan :D

eh. ramizah.. nik da follow u. ;)

ayu said...

nik...nak durian gakkkkk.hehe... all the best kat tempat baru

Sima said...

kak ayu.. terima kasih. hehehe...

nak durian.. nak kene carik la ni. :P
ritu jumpa kat shah alam. ada org jual kat tepi jln. :D

shilafaizz said...

nik, beli fenugreek tu katne? ape brand nye ye...cecuba share sket...hehe

Sima said...

shila... nik beli kat coldstorage. hehe... RM12.++ utk 8 sachet. mahel jugak leeee.. nak buek camno. tapi da minum tu dpt la peningkatan sket. hehe... suka suka suka.

shilafaizz said...

Emm..sebelum ni shila cari gak fenugreek perisa2 cmni tp xjumpa.better la kan drpd minum halba semata tuh..bagus2 milk booster.