CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 March 2011

Takde rezeki :(

Salam.

Arini pagi2 lagi buat saya sedih. Qistina arini cukup 5 bulan. Asek mengamuk  nak susu je. Ye la...faham dia mengalami growth spurt. So mmg banyakkkkkk minum susu. Dah tu lewat la dtg opis. Sampai je da tiba waktu nak kene pam. Pam2 dpt la 2.5oz. Sikit pon tak pe. Redha.. Syukur kurang2 ada la jugak susu. Tapi tiba2 tgn ini terlanggar susu yg nak dicampur.. abes tumpah 0.5oz.

Ooo...sungguh saya sedih melihat susu yg tumpah itu. Maafkan ibu ya Qistina. Ibu careless..hukhuk..da la kamu nak susu byk utk membesar. ooo sedih banget.. redha aje lah. Ade la hikmah disebalik susu tumpah ni. InsyaAllah. Ibu percaya Allah ada perancangan lagi baik utk kita. :)

Da... tak mo sedih2 lagi. Ibu cuba sedaya upaya buat terbaik utk Qistina. :) Anak ibu da umo 5 bulan dgn berat 7.2kg. Alhamdulillah walaupun ada sikit sakit, masih kategori sihat2 lagi.


Moh layan gambar meragam Qistina pagi tadi.. :)





















No comments: