CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 December 2011

Meroti lagi

Salam.

Okeh mode meroti datang lagi. Kali ni buat gitu2 jer. Huhu... takde la excited tapi kan sebab tekak ni nakkk sgt roti so buat la. Takde la sesedap kat kedai tapi masih bole dimakan. Hehehe.... Resepi amik kat myresipi.com. Kat situ byk sgt resepi roti yg best2. Hehe... 

Oleh kerana tak sabar nak ngap dan masa yg suntuk, hanya beberapa gambo je amik. Serta terselit pancake yg superrrr gebu. Hehe.. sila la menjamu mata walaupun tak cantik :p


Hotdog roti sebelum bakar.Selepas tak dan amik gambo
Mozarella cheese bun.
Pancake gebusss

5 comments:

♥ Wina ♥ said...

wina penggemar roti!!

tapi xde oven so mmg x dapatlah nak meroti huhuhuuuu

eh, pos sini sket boleh??

Sima said...

Haha... wina, nak pos tak dapek la abes suda... ;) cuba lain kali. Hihihi...

Nik pon penggemar roti. Sebab roti sedap diluar sana sgt mahal. Kalo beri setiap hari mau botak. Hehe...

shilafaizz said...

roti hotdog tu nampak menarikk je...

Sima said...

Hehe.... sedap gak. taruk cili sos dan mayo sebelum bakar. Marrrrbeless.. sekejap je da abes. Nik tak sempat snap gambo lepas tu sbb biasa la Qistina terchenta mengamuk nak nenen. :D

mizah said...

huhu...bila la nak jadi rajin mcm nik ni...nak meroti asek tak dan je :read as malas ;p heheheh