CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 August 2011

Susu Berdarah!!

Salam.

Baru je lepas mengepam sesi ke-2. Dah sudah pam, alih2 tgk ada darah laaaa.... uwaaaa... sedihnya. :(
Daku ada baca mmg bole je kasi tapi sanggupkah kita beri susu bercampur darah? Dah le pam dpt ciput aje. Sekali yg berdarah tu belah B yg paling byk susu banding yg sebelah lagi tak kene. Uhuk2...


Nak nangis bole?? Dugaan di bulan ramadhan. :(


Nampak tak beza??





3 comments:

ayu said...

sabar ye nik..ada hikmahnya..

Krsty Pinky said...

penah jd gini skali..mmg x rs nk bg kt anak,sian jek rs..

Sima said...

kak ayu.. itu la moga ada hikmah disebalik ni. :)

krsty : nik tak buang lagi sbb rasa sayuuuu sgt. letak dlm peti ais. pagi ni tgk molekul2 darah tu mendap kat bawah. tapi kan dah bercampur mmg tak mo kasi la. balik ni nak kasi kat cik munga2.