CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 April 2012

Kembali Bekerja dan Apam Beras

Salam.

10 hari tak bekerja sebab Qistina demam + batuk berkahak tu. Rini start kembali bekerja. Rasa lemauuuuuuuunyaaaa... Sepanjang daku EL ni, opismate ku la yg amik alih tugas2. Terima kasih yerrrrr... hehe... jasamu ku kenang. So takde la byk benor kije pending. Hihihi.... sukaaa.. 

Wokeh, semalam sempat daku buat apam beras utk Qistina. Sebabkan dia asekkkkkk nak makan je kijenya selepas balik dari hospital. Petang semalam p la cari resepi. Bahan2 semua dah ada. Tunggu gaul aje ni. Hehe.... tengok2 sekali kene tunggu 3 jam daaaa... Malam tu baru la bole mengukus apam. Alhamdulillah sekali buat dah jadi. Lagi pon simple aje resepinya. Sedappppppppppp kalo tak camne la Qistina bole abeskan 3 sekali gus. Tak sempat dah nak tunggu esok. Malam tu jugak nak biarpon mata terpisat2 mengantuk. Alahai anak ibu sayang. Meh kita tengok aksi budak mucuk makan apam. :)

Resepi amik dari MYR : apam beras


Apam... ada tersenym ada tak.. hehe
Budak kecit tak menyabo sampai dok cium2
Yeay dah dapat...
Dah pon ngap... haaaa makan tgn kiri sapa suruh??

4 comments:

Aidanisme said...

tu dia buku bersusun... buku aku tah mana tah aku campak.. hahaha

Sima said...

Haha... aida, ilmu tu.. mane tau nak kene review balik :P ( ada hati lagi tuuuu )

armouris said...

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

Sima said...

armouris... Thank you :)