CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 June 2011

Warded sekali lagi

Salam.

Rini daku bersiaran dari DEMC lagi. Ini semua gara2 mr broncho jahat dtg menyerang lagi. Alhamdulillah kali ni kesan dia tak seteruk 2 kali yg lepas. Cuma batuk2 dan kedengaran wheezing sket. Kali ni masuk insyaAllah sekejap saja. Doa2 la ye. Amin. Kali ni neb 4 jam sekali. Ubat pon sikit je berbanding dulu.

Skrg kan musim batuk. Kat opis aku tu sahut menyahut org dok batuk. Kiri kanan depan belakang ada. Aku dan en somi lak alhamdulillah masih sihat. Semoga kekal sihat. Aku sebolehnya tak mahu sakit. Kesian Qistina...sapa nak jaga dia kalo aku sakit. Huhu... 

Kali ni Qistina dpt batuk hasil dari org2 sekeliling dia juga. BS dia pon batuk. Huhu... kanak2 lain yg BS dia jaga pon batuk2 gak walau tak semua. Hmm.... so conclusion nya mmg jangkitan byk dari sekeliling. Haii lah mujur juga dia tak demam. Alih2 batuk2. Kalo sebelum ni batuk + demam + selsema. Monyok je..daku pon gundah gulana. Nampaknya sambut father's day kat spital la ye.



3 comments:

ayu said...

siannya..moga cepat sembuh ye...

Sima said...

terima kasih. ptg ni dah dpt kuar da. kahak dah makin kurang cuma suara lak ilang. asek menjerit kot. huhu...

Ina Hashim said...

adeh...musim ye?igtkan Firas sorang je...baru balik klinik amik neb tadi,malam karang another dose