CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 June 2011

T_________T

Salam.

Ini le first time rasanya daku buat entry utk meluahkan ferasaan. Huihhhh.... mmg lamaaaaaaaaaaaaaaaa dah menyimpan ferasaan ni. Rasa tak tertanggung. Tak tau nak luahkan kat sapa. Rasa geram + sakit ati + sedih + marah (setan pon dok pom pom ferasaan ni). Ini baru bergegar gunung verapi blom lagi memuntahkan segala lahar. Harap2 Allah kurniakan aku kesabaran yg tinggi. Amin.



6 comments:

ayu said...

nape nik?? sabar ye...

Aidanisme said...

nape weh? jgn simpan, luahkan pada kami2 yang memahami ni..

jom lepak group jom

Ina Hashim said...

apesal tu nik?luahkan...jgn pendam

ramizah said...

sabar.... :)

Sima said...

kak ayu : biasa la dugaan idop ni redha aje laaa...

aida : lepak ekk.. jap jap nnt dah settle kije

kak ina : luahkan la ni. kalo tak takdak la entry mcm ni. hehe....

ramizah : lamoooo dah ku bersabo ni. takat ni masih lagi boleh bertahan.

hehe... terima kasih ye kawan2. :D

shilafaizz said...

ngapain itu nik..meh ce citer..kalu simpan dalam hati makin sakit..