CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 March 2012

Qistina 1 Tahun 5 Bulan

Salam.

Yeay!! Alhamdulillah Qistina dah masuk setahun lima bulan. Dah lama kan aku tak update pasal milestone dia. Tiba2 semalam dpt email dari babycenter.com title 17month old baby. Ohhh sungguh cepat terasa masa berlalu. Tapi tak sabar lak nak sampai ke 2 tahun tu. Hehe....

Sekarang Qistina :

1) Faham apa ibu dan ayah cakap ( kene hati2 ler nak bercakap la ni )
2) Berjalan laju ada cubaan nak lari tapi masih lagi tersepak dan jatuh. Huhu
3) Minum dalam gelas sendiri ( means gelas biasa tuuu bukan sippy cup)
4) Dah pandai tunjuk ekspressi muka tak menahan kalo poo poo dan terlampau byk kencing
5) Pandai mengajak nak keluar berjalan2.
6) Pandai cakap nak nak nak ( sebelum ni sgt susah nak sebut )
7) Suka mengikut ibu atau ayah keluar berjalan ( siap la meraung kalo tinggal dia )
8) Kalo ibunya balik lewat mesti meraung gak
9) Sangat suka makan ( ini kene monitor )
10) Tahu dah menadah tangan utk baca doa :)

Alhamdulillah masih lagi fully breastfeed. InsyaAllah akan ke 2tahun umur. Sama2 kita doa. Selagi dia nak daku akan kasi je. En somi pon pesan camtu. InsyaAllah Qistina..selagi ibu mampu. Amin.






No comments: