CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 September 2013

Anak Ibu Sayang

Salam.

Hari ini ibu emooooo... huhu.. kesnya sebab cuti 4 hari tu bergolek santai dgn anak. Hari ni start kije ibu emo nak.. Teringat kat Qistina dgn manja dia, keletah dia tu..mane la ibu tak teringat. Pagi ni bangun je terus cium perut ibu pastu peluk muka ibu tekap kat dada. Kekonon ikut aksi ibu bila ibu peluk Qistina letak kat dada. Hehe... mesti terasa kasih sayang nak ibu rasa kasih sayang dia gak tu :D

Semalam dah le kene marah & pukul kakak comel ni. Walaupun tak kuat.. tergugat jugak la emosi ibu. Dah Qistina tak mo pakai seluar kene la marah kan. Lepas tu nangis peluk ibu ketat2.. uhuhu...bergenang ayor mata ibu. Dah dekat 2 minggu lebih Qistina ada syndrome separation anxiety. Tak leh ibu hilang. Kene tinggal kejap pon tak mo. Anak ibu sungguh Qistina ni. Ibu pon sayang sangat kat Qistina. Pon dah jangkit dah separation anxiety dari Qistina. Hehe.... kebetulan rini tak le balik awal. Ayah Qistina ada bowling la pulak. :(



Permintaan Qistina nak berdukung tak dapat ditunaikan pon. Huhu..sedih ibu sebab ibu tak le dukung. Ibu bole peluk-peluk ketat je. Nanti bila ibu bole dukung ibu dukung ye nak. Semoga keakraban ibu dan anak hingga anak ibu membesar dan menjadi seorang ibu pula ya. Amin. :)






1 comment:

ashra said...

hehe.manja anak ibu ni.. :)

esok ada adik..nik kena jaga hatinya dulu.adik yg bb..blum tau pape x pe lg.yg pnting sulung ni..tamau die rasa tcbr atau tsisih.layankan je kerenahnya nti.