CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 February 2012

Cuti Hari Wilayah

Salam.

Semalam kan coti. Walaupun pas jalan2 mood swing sket tapi rini mood gembira. Hehe... Akhirnya ada gak kek utk saya. Yeay.... Nak tgk? Sila scroll bawah.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Happy nya saya dpt kek...



Haaa... Kecik pon ai tetap gumbira.

Okeh kembali ke cerita coti semalam. Hehe... Kan pegi karaoke. Tak amik gambo pon sbb kamera tak bawa. Pakai hp ja. Takde flash. So amik kat luar aje. Huhu...

Diluar RedBox


Lepas tu p mkn walaupun dlm karaoke tu ada makanan. Mostly diabeskan oleh Qistina. Maka daku pon kelaparan laaaa... Pegi ke pizza hut. Amik hat kecik sekali. Dah kenyang p jln2 pusing dlm sunway tu. Sekali teringat kat situ ada tulis Daiso. Pe lagi serbu situ. Sempat rembat brg kat situ. Hehe...

Mmg best la kat situ walau kedainya kecik berbanding outlet lain kot. Lepas tu pusing2 sambil bf Qistina. Dah tu balik la kami. Sekian...

Pizza Hut. Eat. Laugh. Share
Eh.. takde dlm list atas ni ~~ Nanges la plakk..
Kes ayahnya tarik dia jauh dari ibunya aje...
First time dtg sini
Nasib tak bawa byk duit
Masih juga borong
Menunggu lift ke parking sambil BFing
Tambah sket lagi berat kompom tak le pakai da SSC ni.

No comments: