CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 November 2011

Meroti

Salam.

Nak bgtau, virus meroti dah lama melanda. Hehe... Ini kali ke-2 buat roti. Tak dak pakai bm pon. Just uli dgn tgn je. Walaupun ropa tak seberapa tapi rasa itu tetap marrrrbelesss. Hehe...

Resipi amik dari website myresipi.com kat situ, mcm2 resepi ado. Sodap pon ya. Alhamdulillah rasa dia tu menjadi ler. Ropa je tak reti lg. tgn keras katakan. Hehe...

Dek teruja sgt sampai lupa nak snap gambar lepas bakar. Huhu...
Byk lagi skill nak kene improve neh.. :D



dough siap di uli tunggu nak kembang ajek
dah siap utk dimakan. disebabkan panaskan 2 kali dah tergaring sket.
Dlm proses pembakaran.



4 comments:

ashra said...

da lame tak guna bm ku itu.uhuk,mood meroti terbang jauh jap.hehe..

Sima said...

Alahai biasa la time M dtg pon gitu gak. Berhabuk segala barang. Hehe...

mizah said...

huarghh jeles tgk org meroti..mizah tak reti uli..mesti keras mcm batu gak..hhahhahh

iizla said...

Sy pon x pernah wat roti sendirik. Nak cuba gak la lepas ni.
~salaam perkenalan~