CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 April 2011

Qistina demam lagik.

Salam.

Ye, Qistina start demam kul 7mlm hari jumaat 1/4/2011. Huhu.. rupanya demam sbb gusi dia pecah utk gigi dia keluar. Wahhhhh.... siap dpt rasa tajam2 sket. Seram lak pk bab menyusu tu. Tapi Alhamdulillah, ibu berjaga semalaman tos kepala sume tu. Ptg 2/4/2011, Qistina da sembuh. Syukur sangat2 kpd Allah. Sgt risau jika batuk kembali menyerang. Mlm kejadian tu, check suhu badan da 38.++ huhu.. sgt risau terus kene bogel. Lap2 badan dan tos kepala dgn air asam jawa. Kita ikut jugakan petua org2 zaman dulu.

Alhamdulillah da sembuh. :) Hati sgt gembira. Hehe... Oh ye, blom start lagi solid food utk Qistina. Sebabkan dia demam, rancangan pon tergendala. Paed dia mintak sembuh dulu baru kasi mkn. Takpe next week aje la ye Qistina. Minggu ni tak jadi la plak. Hehe.. kesian dia. Asal tgk org mkn je, terketap2 bibir dia mau jugak. Siap berebut la kalo nak mkn. Sibuk nak korek makanan dari mulut org. Hehe... ;)


4 comments:

Wina Momma S and S said...

knock knock! :-)

alhamdulilah qistina dh sembuh..owh nk tumbuh gg ye? yippee!

ramizah said...

heee...comelnye dia nak korek makanan dari mulut orang..haha..semoga qistina sihat2 selalu :)

Sima said...

wina :: "who's there?? :P" ha ah nak tumboh gigi. hehe.. alhamdulillah da sembuh :)

ramizah :: itu la ramizah comel je tgn dia dok gapai2 nak korek makanan dari mulut org. :D

Momma Mia said...

semoga qistina sihat2 & ceria selalu... amin!!