CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 May 2013

Majlis Perkahwinan Noor Haiza

Assalam.

Cerita awal bulan lepas. Ikut tarikh tepat tanggal 6 April 2013 salah sorang partner in crime menamatkan zaman bujang beliau. Alhamdulillah moga sehingga jannah hubungan Haiza, suami isteri ya. Amin. Ini anggota terakhir yg menamatkan zaman bujang dlm partner in crime. Hat lain semua dah selamat dan aku ler org pertama atau pembuka langkah cara hidup as a wifey. Hehehe..... Bukan gedix hokay tapi dah sampai jodoh.

Akad nikahnya pada 6 April 2013, majlisnya 7 April 2013. Maaf yer kawan, ai tak dapat hadir pada hari tu. Kemabukan melampau dan ada pulak quiz. Kamu pon tau kan. Patut amik quiz tapi ko p kawen. Hehehe.... Apa pon dpt tgk gambo, dan majlisnya sangat la syahdu. Ai pegi esoknya majlis tu sangatlah meriah. Kawan2 ramai yg datang. Takat ni aku tau, ko memang dah tau peranan wifey tu camne kan? Dah pegi kursus kawen opkos sudah hapal. Kalo ada apa2 kemusyikilan dan ingin bertanya serta ingin mengadu ataupun mau resepi, ai sedia membantu. Hik hik...

Mohon maaf juga, ai tak dapat membantu dlm majlis kamu sgt. Lenkali kene set timing bebetul. Nak apa2 majlis, aku mmg tak leh membantu kalo time mengandung. Alahai mabuk tu jenis payah benor nak ilang. Tapi sebab mabuk gak la ai dapat makai baju lama p kenduri umah u. Hehehe.... Tak perlu pegi slimming center! Tahniah utk my bff. Love you.. Moga hubungan kamu berkekalan hingga ke akhirat dan dimurahkan rezeki utk kamu sekeluarga. Amin.

Sedikit bekalan gambo yg sempat disnap utk tatapan.




























No comments: