CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 February 2011

Super Dooper Tired!!!


Salam.

Ya aku sgt penat pada hari isnin!! Dan ya juga aku tak dapat rehat yg berkualiti kat rumah weekend lepas. Qistina demam + selsema + batuk. Sangat sedih dan kesian kat si kecik bolat. Menyusu tanpa henti buatkan aku dehydrate. Tapi tak pe itu tak meletihkan. Hasil kepenatan aku selama minggu lepas menjadikan produk tenusu aku berkurangan sket. Sket pon nak up balik berjejeran air mata. Org ingat senang ke nak UP susu ni??

Kenapa aku tak dapat berehat?? Soklan yg berlegar kat kepala aku gak.

3 comments:

hasnolleilla said...

saya tulun jawabkan..sebab kamu seorg ibu!!! hehe..boleh terima x jawapan tu?

anyway qist dah baik demm?

Sima said...

haha... ada butui itu.. tambah lagi as a wife. :P

Qistina demam da ok sket tapi selsema + batuk cam makin teruk je. huhu...

Ina Hashim said...

Nik

kurang makan kuts...bab doyan tuh,akak dah lama bantai..akak pun czer gak tau...seafood pun dah lama makan..apesal nak pantang lak?akak mmg ikut apa yg doc cakap..cuma dalam pantang 44 hari tu xdela makan seafood