CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 June 2012

Hari Gaji

Salam.


Yeay... gaji udah masuk. Moh kita berbelanja besar-besaran!! Tak sampai seminggu keringggg ring ring.. Hehehe..... hehe... tak baik tau berbelanja tak hengat donia. Moh kita sama sama insaf sekejap. :p

Biasa la dah masuk gaji ni macam macam nak bayar. Opkos la hutang kene bayar dulu kan. Senangnya hidup kalo takdak hutang. Tapi kalo tak berhutang mana mampu nak beli banglo, porcshe tu semua kan. Yang penting tetiap bulan jangan miss utk bayar. Alhamdulillah takat ni semua beli takat mampu milik. Kalo tak mampu tu telan liur tutup mata jangan tengok. Huk huk.....

Oh ya... skrg daku gigih mencari kije baru. Sebab tempat kije skrg dah buhsan... bole gitu? Hehe... ada la sebab2 PNC okeh. Walaupun begitu, rakan2 sekerja kat sini mmg best. Siap buat kutu bagai. Hehee.... ada geng kek juga. Tapi nak buat camne... hati dah tak berapa best buat kije sama berulang dan setiap hari. Ooooohhhh bosan sungguh..tapi tak baik mengeluhkan. Sekurang2nya ada la tempat utk mkn gaji. :)



No comments: